The-Iceman-in-Tsjechie.reismee.nl

Dag 8

Met spijt in het hart vertrokken we uit de B&B van Jo en Karolina. Het was daar heel gezellig bij hen. We reden nu richting Trutnov om in de buurt de Adrspach rotsen te bezoeken. We hadden reeds een rotsenformatie gezien in het Boheems Paradijs maar deze zouden nog mooier zijn. Inderdaad de Adrspach rotsen zijn echt miraculeus. Het is een plaats waar mensen echte kunst van de natuur kunnen bewonderen, een plaats om vaker dan één maal een bezoek aan te brengen. We hebben meermaals trappen op en neer moeten bewandelen en waren terug op het einde van de dag bekaf. Toen we aankwamen in onze volgende B&B was de teleurstelling groot. We kregen onze kamer toegewezen in een oude barak, precies een vroeger internaat of zo. Vochtige kamer, ouderwets meubilair en vloerbekleding (balatum). We waanden ons in de jaren '50. De uitbaters verwelkomden ons wel vriendelijk. Het ontbijt was B&B onwaardig. We zullen er toch maar het beste van maken want het is hier inmiddels een mooie streek. Foto's worden opgeload binnen enkele dagen, wegens heel beperkt internet.